Důležité upozornění:
Služba obnovy hesla je výhradně určena pro obchodní partnery, kteří nakoupili produkty Hikvision u společnosti EUROALARM. V ostatních případech je tato služba zpoplatněna.
Níže uvedená instruktážní videa obsahují postup obnovy administrátorského hesla u
zařízení Hikvision (postup je shodný pro všechna IP zařízení).
Náš technik je povinen před obnovením zkontrolovat sériové číslo zařízení Hikvision. Pokud zjistí, že zařízení nebylo zakoupeno u naší společnosti, nemůže bez pokynu obchodníka obnovu hesla provést.
Pokud si nejste jisti, kde bylo zařízení zakoupeno, nebo jste koncový uživatel, kontaktujte, prosím, naše obchodní oddělení.
Cena služby je 800 Kč bez DPH za 1 zařízení (DVR, NVR, kamera, videotelefon)
Zákazníkům, kteří u nás mají vyrovnané všechny závazky a mají v posledním měsíci odběr zboží poskytujeme tuto službu ZDARMA. Kontaktujte přímo technickou podporu e-mailem na adrese: cctv@euroalarm.cz.
V případě urgentní potřeby obnovy hesla, uveďte prosím tuto informaci do emailu.
Návod: Jak postupovat při obnově hesla u kamery nebo záznamového zařízení Hikvision
-
Stáhněte si program SADP Tool, který slouží ke správě zařízení Hikvision a nainstalujte jej.
Stáhnout program SADP tool
-
Klikněte na ikonu programu SADP pravým tlačítkem myši a dejte Spustit jako správce.
-
Zjistěte jaký druh obnovy vaše zařízení vyžaduje. Nástroj SADP vám automaticky nabídne postup odpovídající vašemu zařízení.
(Existují dvě varianty, které jsou ukázány na videích níže. První se používá u starších modelů (orientačně r. v. 2013 - 2015), nebo u zařízení, kde nebyl dlouho aktualizován firmware a spočívá v zaslání sériového čísla. Druhá varianta je určena pro aktuální produkty a zařízení s aktuálním firmware a je při ní nutné zaslat nejen sériové číslo, ale i soubor pro obnovu hesla.)
Časté dotazy:
- Pro obnovu hesel jsme vám k dispozici v pondělí až čtvrtek od 8:00 do 17:00, v pátek od 8:00 do 16:00 hodin.
- Pro proces obnovy je nutné připojení v lokální síti (případně přes vzdálenou plochu), není možné jej provést přes veřejnou IP adresu nebo cloud.
1) Pro starší zařízení a pro zařízení se starým firmware. Po obnově má zařízení defaultní heslo: 12345. Důrazně doporučujeme ho změnit na silnější.
UPOZORNĚNÍ: Poté, co nám zašlete sériové číslo, nesmíte dané zařízení vypnout ani restartovat do doby, kdy reset hesla dokončíte!
2) Pro nová zařízení a zařízení s aktuálním firmware. Po obnově má zařízení heslo zadané v průběhu resetu.
UPOZORNĚNÍ: Poté, co nám zašlete XML soubor, nesmíte dané zařízení vypnout ani restartovat do doby, kdy reset hesla dokončíte!